• Zdjęcie autoraKoordynator projektu

Dzień wyjazdu na Job Shadowing

Dzień wyjazdu 18 marca Pani Joanna Miłobóg wraz z grupą nauczycieli wyruszyła w podróż na Job Shadowing, który odbędzie się w Rimini urokliwej miejscowości nadmorskiej we Włoszech.

Pierwszy dzień naszej przygody rozpoczęliśmy na wrocławskim lotnisku. Czekając na lot dzieliliśmy się oczekiwaniami co do projektu, a także zastanawialiśmy się jakie wrażenia przywieziemy ze sobą po powrocie.

O godz. 14.30 siedzieliśmy już w samolocie do Bolonii i podziwialiśmy piękne widoki z góry. Bolonia przywitała nas słoneczną pogodą, aż trudno było nam uwierzyć, że nasz wyjazd odbywa się się w marcu. Po odebraniu bagaży z lotniska wybraliśmy się w godzinną podróż do miejsca docelowego, miasteczka Rimini.

Na miejscu zachwyciliśmy się okolicą, w której mieliśmy zamieszkać, nasz hotel znajduje się praktycznie na plaży, a Rimini to bardzo urokliwe miasto o bogatej kulturze. Nie mogliśmy się doczekać, kiedy będziemy mieli okazję je bliżej poznać.

2 wyświetlenia0 komentarzy

Comments

Commenting has been turned off.